Summer 2017 Anime (Partea 1)

Un nou sezon de anime si-a facut aparitia.
Dupa cum am postat si pe pagina mea, Animelizard, majoritatea anime-urilor par destul de interesante. Daca inca nu ati inceput nici unul atunci poate acest articol o sa va ajute. :)
Primul anime cu care o sa incep si care pare cel mai promitator este:

1) Kakegurui (17+)

Imi plac anime-urile psihologice iar acesta este unul destul de bun.
In centrul actiuni o avem pe Yumeko, o tipa obsedata dupa provacari, adica jocuri de noroc. E cam dubios ca elevii unei academi, si de prestigiu, sa joace ca obsedatii si chiar duc la extreme aceste jocuri de noroc sau mai bine zis de strategii (majoritatea au cate o tehnica prin care sa triseze). Yumeko se pare ca este cea mai priceputa la aceste jocuri (se transforma intr-un monstru care se excita la toate provocarile care ii pot pune viata in pericol).
I-as da nota 9!

2) Vatican Kiseki Chousakan











Desi am vazut doar primul episod mi-a lasat o impresie destul de buna.
Vatican, dupa cum sugereasa si acesta, personajele noastre fac parte dintr-o organizatie religioasa. Mi-a adus aminte de anime-ul Trinity Blood, daca v-a placut atunci o sa va uitati si la acesta.
Prea multe nu am de spus despre el, Organizația este numită "Seito no Za" (Adunarea Sfinților), iar preoții care aparțin acolo sunt numiți anchetatori ai miracolului. Robert Nicholas, un expert in arhive și criptanaliză, este un partener și prieten bun cu Hiraga Josef Kou, un om de știință geniu. Împreună, un duo strălucitor, investighează "miracolele" și descoperă incidentele și conspirațiile ascunse din spatele lor.
Pana acum ii dau nota 7.5!

3) Ballroom e Youkoso












Si se pare ca au facut si un anime special cu dansuri in perechi. Nu le am eu cu astea dar pare amuzant. Inceputul mi se pare cam banal, prea usor si-a gasit personajul nostru un tel in viata :)))
Tipa pare destul de puternica, seamana cu Shimizu din Haikyuu!!. Sunt curioasa de performanta celor doi si daca o sa fie ceva intre ei! :D
Ca nota o sa-i dau un 6, sper sa ma faca sa-mi placa.

4) Netsuzou TRap



















Un alt anime ciudat. A inceput normal, toate bune si frumoase pana cand... ce sunt cu fetele alea doua?!!!! Se pare ca acest anime se indreapta usor spre Yuri, adica fetele alea doua, desi au iubiti, se plac, in sensul ala pervers. Imi e mila de baieti... oare dupa o sa avem si un cuplu de gay? Anime-ul tine doar 9 minute, cam scurt pentru a ne dezvalui mai multe. :)))
Mai multe nu va spun... Nota 5.5!

5) Keppeki Danshi! Aoyama-kun











Serioooooooooooooooooos???
Cum poti sa faci un anime cu football cu un jucator care e obsedat de curatenie? Are logica asta?!!!
Da, deci acest concept m-a uimit! Pare interesant desi ma enerveaza si pe mine obsesia lui din a nu se murdari, cum sa alergi si sa lovesti mingea fara putin noroi pe tine. Pare un anime amuzant iar finalul primului episod m-a lasat cu catvea intrebari. E cam dubios el dar daca va plac sporturile puteti sa-l vizionati linistit.
Ii dau nota 6.5! Macar aici ma apropii de scorul anime-ului (6,84) :)

6) Dive!!











Inca un anime cu inot, sincer nu pare cine stie ce si m-a plictisit primul episod.
Nu am ce sa spun despre el. Cred ca va dati seama in mare despre ce este vorba din poza sau dupa nume.
Nota 4, aici scorul anime-ului ar fi 6,41, poate urmatoarele episoade o sa aiba ceva mai interesant. Ca de obicei trebuie sa fie o competitie olimpica etc.

7) Konbini Kareshi













Baieti care intalnesc fete, fete care intalnesc baieti!
Un anime care pune accent pe termenul de "a intalni". Ce pot sa spun, baietii arata bine, o sa vizionez anime-ul de dragul lor. :))))
Imi plac si anime-urile de dragoste, pare interesant. Si poate invat si eu ceva de aici :P
Nota 7!

8) Hitorijime My Hero













Mai multi baieti!!!!
Lupte, pumni, aventuraaa...strigam uraaaa!!!
Masahiro este un fel de servitor al delicventilor (ceva tipic celor neajutorati). El nu crede in eroi pana cand in viata lui apare profesorul Kousuke Oshiba, un om al caror abilitati de lupta i-au adus o reputatie puternica pe strazi. Oshiba ajunge sa doreasca sa-l protejeze pe Setagawa și, în ciuda faptului că a jurat că nu este interesat de bărbați (ceva suna a yaoi aici!!!) se pare ca lucrurile o iau pe alta intorsatura.
Nota 8! Nu, nu e pentru baieti, poveste e interesanta! :)))))

9) Youkai Apartment no Yuuga na Nichijou











Ok, tipul chiar are ghinion.
Cum ar fi ca toate planurile tale sa fiu distruse intr-o singura zi? Parintii lui Inaba au murit asa ca e nevoit sa stea la rude. Pentru a nu le face necazuri se hotaraste sa se duca la un liceu cu internat, dar.... SURPRIZA! Se pare ca internatul a ars pana la temelie asa ca acum nu mai are unde sa stea. Hotarat de a se muta, isi ia inima in dinti si cauta o camera cu chirie, cand parea ca totul va fi zadarnic o voce (fantoma!!) il indruma spre Casa Monstrilor. Un loc unde traiesc oamenii si creaturile. (macar a gasit un loc ieftin unde sa stea, nu ar trb sa se planga.) Si de aici incepe minunata lui viata de chirias! :))
Nota 8!

10) Fate/Apocrypha

















Destul de interesant desi sper sa vina cu ceva mai nou. O alta serie Fate (Fate/Zero sau Fate/Stay Night) Asa ca actiune, multe anime-uri sunt asemanatoare sper ca povestea spre sfarsit sa nu ma dezamageasca.
O goana dupa Sfantul Graal! Cine va ajumge sa puna stapanire pe el?
Macar in filme si in anime-uri sa mai apara si tara noastra. :))) Da, Romania!!!!
Grafica e buna, personajele exceptionala acum prima impresie destul de buna.
Nota 7,5!

Si cam atat pentru moment... astea au fost primele anime-uri pe care le-am vazut din acest sezon. Nu le-am pus in ordine dupa cum vedeti si la ce note le-am dat. Acum nu aruncati cu pietre!!!


Comentarii