Ce este Animelizard?

Animelizard este o pagina de facebook, de ce nu blog?

     
      Pentru ca aceasta cale mi s-a parut cea mai potrivita pentru scopul meu.

Care este scopul pentru care am creat pagina?

         Ma saturam sa intru zilnic pe fiecare fansub, sa vad ce episoade au mai aparut. Si am zis ca ar fi mult mai usor daca ar exista un loc care ar unii aceste fansub-uri si ar posta tot ce este nou. 
Cred ca va ganditi  ca deja exista site-uri care fac asta asa ca nu e nimic nou. Da, sunt destule, intri si poti sa vezi direct acolo episodul respectiv.

Dar ce e diferit?

         Pentru ca eu postez doar link-ul si astfel te duce direct la sursa, unde poti sa multumesti persoanelor care a lucrat la el. Mi se pare mult mai corect.

Ma bucur ca exista oameni care isi petrec timpul sa promoveze anime-urile. Dar nu o sa intru in detalii.

De ce nu-mi promovez pagina?

Aici tine mai mult de lene. :)))
Dar nu ma intereseaza cate like-uri am. Vreau ca pagina sa ajunga la publicul meu tinta, fanii anime care vizioneaza episoadele in romana. Si alte chestii ce mai distribui pe pagina.
Cui nu-i place sa o ignore, n-am nevoie de critici.
Acum ca ma gandesc, din 2012, de cand am infiintat-o, pana acum chiar e ceva. Ma simt batrana :))


Un alt articol plictisitor si cu niste intrebari si raspunsuri cam seci. Multumesc ca ati rezistat! :D

Comentarii