Bloggers Lan Party XVI

Cum e sa fii voluntar la BLP


Saptamana trecuta am participat din nou la acest eveniment si m-am distrat.
De data asta s-a tinut in Beraria H, a fost prima oara cand am intrat acolo. Interiorul mi-a placut foarte mult (data viitoare sigur o sa ma urc pe statuia aia).

Nici bine nu am ajuns (am si intarziat putin) si am dat peste Ioan.  Salutul nostru s-a incheiat cu "imi dai mie aparatul?", scurt si la obiect, asa m-am facut cu un aparat foto. (din pacate a trebuit sa-l dau inapoi la plecare)
Dupa ce mi-am luat ecusonul si tricoul, am devenit voluntar cu norma intreaga. Cam mult spus, am ajuns sa ma inscriu la catan si sa ma joc spaceteam. 😅
La catan am iesit din prima runda (chiar daca nu stiam cum se mai joaca, m-au ajutat adversarii mei). Speram la locul I (la voucherul 110 beri), caci berea e cel mai bun aliment. 😂

Tot era una langa alta, am distrus si niste roboti in VR Robo Recall. Pentru jocul asta imi trebuie mai mult spatiu (sunt o persoana periculoasa). Dupa ce m-am ametit putin si cu jocul asta am zis ca mai bine trec la treburi importante.
Cum deja se impartisera sarcinile pentru voluntari, am incercat sa ajut pe ici pe colo, si sa mai fac niste poze.

Numai bine ca am dat peste tigaia magica. Trebuia sa fac o poza creativa cu tigaia PUBG – Legion, apoi sa o pun pe facebook cu hashtag-urile #WeAreLegion și #BLPXVI. Ma intreb, cat de mult au cautat aceasta tigaie? M-am simtit ca regele Arthur, iar tigaia era Excalibur.


  Am facut ce-am facut, si mi-am gasit echipa pentru Spaceteam, asa ca, sa inceapa jocul. Dupa ce am stresat si celelalte echipe, in incercarea de a intelege mai bine cum se joaca. Am reusit sa ajungem pe locul 4, dupa atatea tipete a venit si miracolul de a castiga ceva, in afara de minunatul tricou.

                                    
Mi-a placut atat de mult in Bitdefender Safe Space. Mare parte din seara am petrecut-o relaxandu-ma in acel spatiu micut, albatru si comod. Desigur alaturi de prieteni, am vorbit si am ras, de parca eram acasa la un prieten. Cred ca o sa facem o traditie din #foreveralone #friendzone, pentru Marius. Daca si la urmatoarea editie il gasesc la fel, voi pregati ceva special pentru el. :)))))

Sper ca data viitoare sa se faca si un mic campionat de League of Legends, sa-mi arat si eu maretia cu Sona. :)))

Ca sa nu spuneti ca am stat degeaba, gasiti aici pozele facute de mine. Promit sa fac mai multe si mai bune, data viitoare. 😆
Ca voluntar, ai posibilitatea sa interactionezi cu oameni minunati, sa inveti lucruri noi, sa te distrezi, si nu in ultimul rand, sa-ti faci prieteni noi. 💜💚💙

Comentarii